Metoder til at inddrage børn med autisme og ADHD i myndighedssagsbehandling
![](/media/ksvawzbo/barn-i-natur-u-ansigt.jpg?width=1536&height=882.1924198250729&rnd=133215501486270000&mode=crop&quality=90)
Rapporten
Se hovedpunkterne fra rapporten i videoen her
Arbejder du med inddragelse af børn i sagsbehandling i praksis?
Så kan videoen også bruges som et fagligt indspark på et teammøde, og den afsluttes med et par spørgsmål, der lægger op til refleksion over inddragelse i praksis – enten individuelt eller i teamet.
Refleksionsspørgsmål fra videoen
![](/media/55gozg1q/autisme1.jpg?width=864&height=486&rnd=133421075893030000&mode=cover&quality=90)
![](/media/5vad5zhn/autisme2.jpg?width=864&height=486&rnd=133421075901070000&mode=cover&quality=90)
![](/media/4okj41ok/autisme3.jpg?width=864&height=486&rnd=133421075907600000&mode=cover&quality=90)
Arbejder du med inddragelse af børn i sagsbehandling i praksis? Udover et vidensoverblik rummer videoen højere oppe også nogle refleksionsspørgsmål, der fx kan bruges på et teammøde til at reflektere over praksis.